Taas on tullut poljettua kuntopyörää. Parikymmentä minuuttia. Se taitaa olla tällä hetkellä se ihan hyvä aika. Pidennän sitten kun kunto kestää. Silloin kun poljin sen 23min niin meinasi mennä taju ku olin hetken aikaa ollut poissa pyörän päältä. Silloin olin polkenut nopeammin kuin nyt tänään.
Kuntoni on ollut sen verran huono että tuo 20min ja että todellakin jaksan sen polkea yhteen menoon tasaista vauhtia niin tuntuu aika hyvältä.
Rasvaprosenttilaskureita olen mennyt läpi. On vaikeaa löytää sitä mitä sitten jatkossa käyttäisi. Otin sitten tuon yhden. Sellasen mikä oli lähinnä omronin mittaustulosta. Muut olivat enemmän, tuskimpa olen tässä muutaman kuukauden aikana saanut painooni lisää noin 2kg silkkaa rasvaa.En usko ainakaan.

Vaikka paino ei ole kauheasti pudonnut, eipä ole onneksi sitten noussutkaan. Mitat ovat sitten jo toinen juttu. Ihan hyvä että olen laittanut niitä ylös. Tuntuu hyvältä katsoa ja huomata senttien vähentyneen. Ei sitä aina niin peilistä jne huomaa. Huomaa toisaalta mutta toisaalta kun on jo sellainen ajatusmaailma että olen läski läski läski niin on ihan hyvä että nuo ovat tällä tavalla ylhäällä.
Tämän hetkinen tilanne on siis tälläinen:

YHT.

R +2.0
V -0.6
M -1.9
L -2.3
P -0.5
RV -1.6 RO -2.0
PV  +/- 0 PO -0.5

(+0.0)
(-9.4)
----------
-9.4

Ihan kivasti on siis lähtenyt. Tänään oli eka mittaus kun tuohon yhteenlaskettuun tuli tulokseksi pelkkää miinusta tai +/- 0. Kyllä se auttaa taas skarppaamaan. Tuli hyvä mieli.


Kuvia (mm. thinspiration) katsellessa tiedostan kyllä että ketkä heistä ovat sellaisia jonkalainen haluaisin itsekin olla ja ketkä on jo liian laihoja. Mutta en tiedä (tai usko) että osaisin sen itsestäni sanoa. Vaikka olisin pienempi ja näkisin kuvan jossa on saman kokoinen tyttö/nainen kuin itse olen, en usko että pitäisin meitä saman kokoisina. Ajattelisin ja näkisin itseni isompana.
Olin yksi päivä farkkuostoksilla. Näin farkut joissa luki oma kokoni mutta ne näyttivät liian pieniltä. Olin ihan varma että ne ei mene mulle. Ajattelin suosiolla kokeilla kokoa isompia ja menin niiden kanssa sovituskoppiin. Isothan ne oli.
Piruuttani ajattelin yrittää ahtaa itseni niihin pienempiin. Ja kuinkas ollakaan. Ne meni mun päälle eikä edes kiristänyt. Kuvannoillisesti olin hetken aikaa tainnoksissa.
Sama kävi myös toisin päin. Ostin paidan joka on isohko. Onneksi on kuitenkin sellainen ettei se niin haittaa. Kuitenkin.

Eilinen päivä meni vähän ei-mitään tehden. Nyt on hyvä olo kun on polkenut. Ehkä poljen tänään vielä vähän lisää. Kyykkyjä ainakin pitäisi tehdä. Ne on taas vähän meinanneet jäädä kun olen noihin pohkeisiin keskittynyt.